HTML

robiroboter

Friss topikok

  • spali: muszáj volt :D (2009.02.19. 10:54) [szerda]
  • 6852: kedves anonim kommentelő, köszönöm észrevételed, zsebre tettem. (2009.02.17. 03:13) [szombat]
  • 6852: ford, volt ott kosz meg mocsok is, de bóbiskoló melós és szép orrú szőke lány is ;) jaj, julim, m... (2009.02.11. 23:37) [szerda]
  • Benny: Értem én a logikát, de, csak hogy "dicsekedjek" ezt a másik fajtát is megcsináltam már más sportba... (2009.02.11. 14:49) [kedd]

Címkék

[kedd]

2009.02.10. 11:07 robiroboter

11:07 × Egyes számú paradigmaváltás: totális absztinencia. Máshogy nem megy. Tizenhét év alkoholbetegség után nem hiszem, hogy máshogy menne. Jó a víz íze, és legalább még szép is leszek. "Na cső skacok, én léptem, csá!" Szeva, Iván!

11:34 × Ja, és nem kell félteni, nem fogom megtalálni Jézust a szívemben, sem a belső énem Indiában hippiskedve, mivel egy önelégült, nárcisztikus fasz vagyok. "Ti mind egyéniségek vagytok. Én nem!"

02:04 × Azé' vannak a jó barátok, hogy jól megmondják: "Ahogy érzed." És azé' vannak az idősebb jó barátok, hogy jól megmondják, mi várható majd a következő stációnál. Az se lesz semmi. Nem elbaszni, csinálni. Ha eddig jó szelekbe kapaszkodhatott a szerencsevitorlám, eztán se fogok rá csúnyán nézni. Nem tudok én olyat. (Ma még nem találkoztam olyan arccal, aki felettébb unalmasnak találtatott volna nem aranyfátyolon át hallgatva. Nem is különösebben kerestem a társaságukat. Ja, és a három méteres pössentés sem sörfüggő, Szentkirályival – Figo, te áruló! – is simán verettem a lécet.)

02:58 × Függőség-transzformáló projektem következő állomásai között lesznek nehezebbek, kibebaszottul kurva nehezek és roppant könnyen kivitelezhetőek egyaránt. Persze, hogy az utóbbival folytatom, visszapattanok a film-, könyv-, sztorifüggőségre. Zwok meg ugrik. RSS-k fele is.

03:35 × Azé' az kurva vicces, hogy az eddig se túl bő lére eresztett szakmai önéletrajzomon újabb kozmetikai beavatkozást kell(?) végrehajtanom, már ha el tudom dönteni, hogy a Széles-féle Magyar Hírlaptól kell-e élesen elhatárolnom az ott töltött éveimet, vagy a Kocsi Ilona vezette Magyar Hírlap is elég cikin hangzik-e mostanra? A Szombathysból hál'istennek kimaradtam. Infografikusként tevékenykedtem, GDP meg háborúk meg olajár, mielőtt köpködnél, hogy akár egy büdös szót is leírtam volna a Szadiról. (Viszont a pár év keszthelyi vattacukrozás maradhat, az már egyszer a negyvenből egy arányban bejött.)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://robiroboter.blog.hu/api/trackback/id/tr165514084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spali 2009.02.10. 14:14:06

na ebből mi lesz :s (nem szkeptikus hanem kiváncsi vagyok)

robi roboter 2009.02.10. 15:52:28

Van előttem pozitív erős példa. Menni fog, mert mennie kell. És hogy még meg is fogok szépülni? Akkor meg hogy a francba miért is ne? ;)

borgia 2009.02.10. 18:10:48

Aztaaa...zajlik az Élet... nem semmi váltás - :O le a kalappal

spali 2009.02.10. 21:30:55

sz+épülni yes*. és a régi css? vagy az is paradigmaváltás áldozata lett? na jó, szép napokat! (buborékmentes eviani sétálópalack ;P )

6852 2009.02.11. 01:58:13

a régi sablon csak fölös csicsa volt, jó lesz ez így, ahogy azt a gazda adta, majd ha lesz tartalom, lesz neki formája is. a többi néma hal ;)

Benny 2009.02.11. 10:57:36

Menni fog az - én is csináltam már egy-két moratóriumot - csak a lónyál szekciót kell váltogatni, és nem szabad kocsmába menni 11 után, mert úgy unalmas lesz (talán ha egyszer vicces, hogy mindenki részeg, csa te nem), részemről 2-3 hetet javasolok 4-5-6 havonta ismételve. Hajrá

6852 2009.02.11. 13:05:11

Beni, a te megoldásod a sajátod. Nálam csupán azt eredményezné, hogy negyed-félévente marnám magam hetekig, aztán körbe-körbe-körbe. Sok mindent tudok az ámokfutásról, tudod, Memento ;) Számomra a megoldás: vége.

Benny 2009.02.11. 14:49:34

Értem én a logikát, de, csak hogy "dicsekedjek" ezt a másik fajtát is megcsináltam már más sportban, tehát nem lehetetlen
süti beállítások módosítása